Noć istraživača 2013


Na manifestaciji Noć istraživača 2013 u Novom Sadu, NSLing je predstavio radionicu koja se bavi stihovima koje pogrešno čujemo (engl. mondegreens).


Ono što se zapravo peva jeste:
     Zvonko Bogdan - Milkina kuća na kraju:
                Milkina kuća na kraju
                Oko njene kuće psi laju
                Pa neka ih, neka, nek laju
     Prljavo Kazalište - Marina:
                Jer nitko nije znao
                Sakrit suze ko Marina
     Knez - Mia bella signorina:
                Litar vina, mia bella signorina
     Ana Bekuta - Zlatiborske zore:
                Opraštam ti Zlatiborske zore
     Oliver Mandić - Ljuljaj me nežno:
                A ljubav je naša vrela
                I ne zna šta je red
                Mi hladimo ledom čela
     EKV - Tattoo:
                Tattoo - ruža na grudima
                Tattoo - na maljavim
                Laž i mimikrija
     Azra - A šta da radim:
                A šta da radim
                Kada odu prijatelji moji
                Kada ode devojka na koju
                Bacam omču
     Čobi - Lola:
                O Lola, O Lola
                Ti znaš da nisam milioner
     Severina - Slaba na slabića:
                Slaba na slabića
     Babe - Ko me ter'o:
                Ko me ter'o da te volim
                Ko me ter'o
     Dalmatinski trubaduri - Sve ptičice iz gore:
                Sve ptičice iz gore
                Spustile se na more
                Samo jedna ostala
                Koja nam je pivala
     Bajaga - Berlin:
                Na Berlin, nisam mislio na Berlin
                Ja sam mislio na Berlin
     Miroslav Ilić - Polomiću čaše od kristala:
                Polomiću čaše od kristala
                Počupaću bokore od lala
     Sergej Ćetković - Ako te nije pronašla ljubav:
                Ako te nije pronašla ljubav
                potraži me, biću k'o prije
     Haris Džinović - Dajte vina, hoću lom:
                Dajte vina, hoću lom
                Dajte cigane za sto
     Srećko Sušić - Ulica rađa grešnike:
                Ulica rađa grešnike
                Ja sam jedan od njih
     Gabi Novak - Pamtim samo sretne dane:
                Ja nisam kao ti
                Da pamtim samo zlo
                Ja nisam kao ti
                Ne mogu to


No comments:

Post a Comment